niedziela, 1 września 2013

Versatile Blogger Award


Hejka :)
Chciałam Wam oznajmić, że zostałam nominowana do The Versatile Blogger przez Molly z bloga Niezwykła Codzienność. Na początek bardzo dziękuję za nominację. Serio się nie spodziewałam i jestem bardzo mile zaskoczona, że doceniłaś moją pracę. To wiele dla mnie znaczy.




Zasady:
1. Podziękować za nominację osobie, przez którą zostałeś włączony do gry.
2. Pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Award
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby.
4. Nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują.
5. Poinformować o fakcie nominowania autorów blogów.      



Informacje o mnie:
1. Mam na imię Paulina.
2. 13 stycznia skończę 17 lat.
3. Jestem fanką One Direction, Justina Biebera, Ed'a Sheerana,
Macklemora, Enrique Iglesiasa, Olly'ego Mursa, Big Time Rush
i Justina Timberlake.
4. Moim ulubieńcem wśród One Direction jest Liam.
5. Directioner jestem od prawie 2 lat.
6. Lubię słuchać muzyki, czytać książki, grać w kosza, oglądać
piłkę nożną (kibicuję FC Barcelonie),
jeździć konno i pisać blogi oraz je czytać.
7. Byłam kiedyś fanką RBD i przyznam, że wciąż czekam na ich powrót.



Moje nominacje:
 
 
PS. Niedługo pojawi się rozdział na http://theydontknowabouttheiloveyouss.blogspot.com/. Natomiast tutaj w niedalekiej przyszłości (postaram się w tym tygodniu).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz